I'm your problem



անտառում ես տեսնում եմ Կալիին ՝ կապույտ, էլեկտրական, հսկայական։
Խորամանկ ժպիտով, կարծես ամեն ինչ գիտի ու կօգնի, նա կանչում է ինձ։
Բռնում եմ Ալեկսի ձեռքը ու ասում, որ արագացնի, նա խելոք հնազանդվում է։
Նրա ընկերը վախենում է ու սկսում հարցեր տալ,
բայց նա պատրաստ է գալ ինձ հետ ամենուր և անել, այն ինչ ասեմ։

SHE FILL MY MIND UP WITH THE IDEAS.

Ես լսում իմ արյան շրջանառությունը, համարյա տեսնում՝ ոնց ա հոսում
արյունս երակներում, տեսնում եմ ծառերի ճյուղերի պարը ու լսում` ոնց է
բնությունը շնչում, կորցնում եմ Կալիին։
Տուն՞ ենք գնում։
պտույտ, պտույտ, գույներ, գեղեցիկ, գեղեցիկ կյանք։ պահել, պահպանել
ամեն պահը։ պտույտ, պտույտ, աստիճաններ, անվերջ պտտվող աստիճաններ,
կանանց ձայներ,որ սպասում են մեզ ու գիտեն ամեն ինչ։ Այգի, մեկուսացում,
մենակություն, լռություն,պտույտ, պտույտ, պտույտ։

She saw my eyes, she know I’m gone.

Տուն՞ ենք գնում։
անկողին, լույսեր, ստվերներ, հետապնդող ճյուղեր, հալվող իրեր,
զուգարանի հատակ, որում հնարավոր է խորթակվել։
պտույտ, պտույտ, պտույտ, հպումներ: Տուն՞ ենք գնում  


                               




Comments

Post a Comment